اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اوقاف؛ جزو ۳ دستگاه برتر کشور در پیاده‌سازی میز خدمت

معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه جزو سه دستگاه برتر کشور در دو دسته میز خدمت حضوری و میز خدمت الکترونیکی انتخاب شد.

اوقاف؛ جزو ۳ دستگاه برتر کشور در پیاده‌سازی میز خدمت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدایمان موسوی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس ارزیابی عملکرد انجام‌شده از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور، سازمان اوقاف و امور خیریه جزو سه دستگاه برتر کشور در دو دسته میز خدمت حضوری و میز خدمت الکترونیکی انتخاب شد.

وی اضافه کرد: بر اساس این سنجش، تمرکز بر بررسی 15 دستگاه اجرایی علاوه بر راهبری و ارزیابی میز خدمت کلیه دستگاه‌های اجرایی و توجه ویژه به کیفیت و نحوه ارائه خدمت در ستاد و واحدهای استانی این دستگاه‌ها بود.

معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: بهره‌گیری از تجارب ارزشمند دستگاه‌های اجرایی در بهبود کیفیت ارائه خدمات در نظام اداری نیز یکی از مهم‌ترین اهداف این ارزیابی بوده است.

موسوی‌فر تصریح کرد: برای انتخاب 15 دستگاه اجرایی، هشت معیار در نظر گرفته‌ شده است که این معیارها شامل مالکیت پایگاه اطلاعاتی و داده‌های پایه کشور، تنوع مخاطبان و خدمت‌گیرندگان، متولی و همکار بودن در 23 پروژه اولویت‌دار دولت الکترونیکی، صدور مجوزها و پاسخ به استعلامات متعدد، تعدد و تنوع خدمات، تعدد خدمات الکترونیکی، پایلوت بودن در سامانه «مدیریت خدمات دولت» سازمان اداری و استخدامی کشور و همکاری مناسب دستگاه و توجه بیشتر به استقرار میز خدمت است.

وی عنوان کرد: با در نظر گرفتن این معیارها، در ابتدا سازمان اوقاف و امور خیریه در بین 15 دستگاه اجرایی انتخاب شد و در مرحله بعدی ارزیابی که بین 15 دستگاه اتفاق افتاد، سازمان اوقاف و امور خیریه موفق شد در بین سه دستگاه برتر برگزیده شود.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول